2011. jan. 31.

Ciao!Come stai?

Sto bene,grazie!
Nem írtam jó ideje a blogba,egyrészt időhiány miatt,másrészt bár azért lett volna miről írni,valahogy vagy nem jutott eszembe,h ide leírjam,vagy nem állt össze az egész egy képbe.
Egy kis mixture következik.
Felfedeztem a Pickwick mentás zöldteáját-a zöld teát régóta szeretem,de ezt mostanában szerettem meg.
Hasonlóképpen jártam a NY coffeeval is,dupla adag coffeine,de éppen tanuláshoz remek volt,és csak egy héten kb egyszer ittam:)
Mivel újra adják a farm,ahol élünket, hétköznap van mit nézni,sőt,dupla öröm,hogy újravetítik az Anne of Green Gables-t,Avonlea vöröshajú lányát:)
A VV-őrülethez nem tudok mit mondani,képtelen vagyok felfogni,hogy ez bárkit is érdekel...és idegesítő,hogy esténként ez van,a neten erről vannak hírek...és még olyanok is nézik,akiktől ezt nem vártam...szerencse,hogy szeretek olvasni,és hogy van miből válogassak a kedvemre.
Újév..január vége..egyelőre nagy újdonságok nem történtek...
Az egyiptomi rongálás viszont teljesen kiakasztott,nem hiszem el,hogy ilyen kultúrkincsek egyeseknek semmit sem jelentenek!
Egyelőre ennyi,ismét lakonikus maradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése