2011. dec. 6.

Advent idén

Karácsonyra hangolódás idén számomra másképpen telik. Mióta hiszem, hogy Jézus él, a Biblia tanításai ma is aktuálisak, hogy az Úr szeret, minden megváltozott körülöttem. Nem igazán hallgatok már mai pop, rockslágereket, amikben elég sokszor az erotikáról, erőszakról énekelnek, vagy arról, hogy az élet milyen rossz, de ezek a dalok nekem már nem szólnak. Nekem az élet Krisztus, Ő mondta: Ego sum via, veritas et vita. Így most mutatok pár szép dalt keresztény zenekaroktól, énekesektől karácsony témában, amelyek nekem is kedvenceim lettek :) Szerintem azoknak is tetszeni fog, akiknek szimplán csak elege van, hogy mindenhonnan Mariah Carey szól.














http://www.youtube.com/watch?v=aKSU9Dbxvrw


Mark Schultz: When love was born

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése