2013. márc. 26.

Hogyan lehet valaki ennyire gyönyörű? Ez annyira nem fair!!!
Mióta női öntudatomra ébredtem, egyszerűen mindig is a komoly, intelligens, stílusos és szép arcú férfiak vonzottak. Valamiért a szépség követelménye teljesen belülről jön belőlem. Aztán pár éve azt gondoltam a környezetem nyomása és az elvárások alapján, hogy ez nem olyan fontos, meg felszínes stbstb.
Elnyomtam magamban ezt a dolgot, de mondanom sem kell, hogy nem változtam meg! Engem ezen a téren lehetetlen megváltoztatni, ilyen vagyok, szerves részem, mint a vese.
Noha, nem kétséges, hogy bizony, nincsenek eleresztve az ilyen férfiak a Föld nevű golyóbison :-)
De van valaki, aki számomra mindenkinél gyönyörűbb, és a fél karom odaadnám, de sajnos...99,99% hogy nem nekem rendeltetett. :( És csak még jobban elkeserít az, hogy TUDOM, hogy teljesen hozzám illik. Ilyenkor mi van? Megviccelt az élet? Mert nagyon nem jó vicc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése