2010. júl. 26.

Mansfield Park 2007


a regény ismertetőjét saját szavaimmal korábbi bejegyzésben már leírtam.
Rendkívül sok negatív kritikát olvastam az adaptációról.Ennek ellenére nekem nagyon is tetszett.Az igaz,hogy a látogatás a Rushworth-kastélyhoz,meg Fanny hazalátogatása kimaradt a filmből,illetve hiányzott Rushworthné,Granték,Yates úr és Fanny családjának karakterei is..de nem éreztem,h abszolút szükséges lenne,vagy túlzottan hiányozna,mert a főbb események és értékrendi dolgok meg vannak jelenítve.Az természetes,hogy ilyen rövid idő alatt épp a Mansfield Parkot nem lehet történethűen,minden eseményt megjelenítve bemutatni,túl hosszú lenne.A Keira-féle Büszkeség és balítélet is épp ily picit hézagos,mégis Oscar-jelölést kapott,és sztem jó film.Az alakításokkal sem volt különösebb bajom,noha tény,hogy Edmund arca lehetne több érzelmet felvonultató..Norrisné arcán azt az önzést,meg a fontoskodást jobban ki kellett volna emelni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése