2012. márc. 16.

Mac Powell: When Love sees you


Ez egy nagyon gyönyörű dal.
Blessed are you, as you weep on your knees with perfume and tears washing over My feet
Áldott vagy te, ahogy a térdedre borulva zokogsz és könnyeiddel, illatos olajjal mosod lábaimat
Blessed are you, beggar, hopeless and blind calling for mercy when I’m passing by

Áldott vagy te, kérő, reménytelen, vak, akik kegyelemért könyörögtök, amikor elmegyek mellettetek
Blessed are you, shaking your head at two tiny fish and some bread

Áldott vagy te, fejedet rázva néhány kenyéren és két apró halon
Blessed are you as you tremble and wait for the first stone thrown at your sinful disgrace

Áldott vagy te, ahogy remegsz és vársz az első bűnös szégyenedre hajított kőre

Tell me your story, show me your wounds

Mondd el nekem a te történetedet,mutasd meg nekem a sebeidet
And I’ll show you what Love sees when Love looks at you

És megmutatom neked, hogy a Szeretet mit lát, amikor rádnéz
Hand me the pieces, broken and bruised

Add át nekem a darabokat, melyek töröttek, zúzottak
And I’ll show you what Love sees when Love sees you

És Én megmutatom neked, hogy a Szeretet mit lát, amikor rádnéz

Blessed are you, walking on waves to find yourself sinking when you look away

Áldott vagy te, aki hullámokon sétálsz, és egyszercsak azt látod, süllyedsz, mikor félrenézel
Blessed are you, leper, standing alone, the fear on their faces, is all that you’ve known

Áldott vagy te, leprás, egyedülálló, félelem az arcukon, ez minden, amit ismersz
Blessed are you, lonely widow who gave your last shiny coin to Yahweh

Áldott vagy te, magányos özvegy, aki az utolsó fényes érmédet Jahvenak adtad
Blessed are you with your silver and lies, kissing the One who’s saving your life

Áldott vagy te, az ezüstöddel és hazugságoddal, megcsókolva az Egyetlent Aki megmenti az életedet

I see what I made in your mother's womb

Látom, hogy mit alkottam az anyád méhében
I see the day I fell in love with you.

Látom a napot amikor szerelembe estem veled.
I see your tomorrows, nothing left to chance

Látom a holnapjaidat, nem maradt más esély
I see My Father's fingerprints

Látom az Atyám ujjlenyomatát
I see your story, I see My name

Látom(Értem) a történetedet, Látom a Nevemet
Written on every beautiful page

Felírva minden csodálatos oldalra
You see the struggle, you see the shame

Te a küzdelmet látod, te a szégyent látod
I see the reason I came

Én azt látom, miért is jöttem.

I came for your story, I came for your wounds

A te történetedért jöttem, a te sebeidért jöttem
To show you what Love sees when I see you 

Hogy megmutassam neked mit lát a Szeretet- Ahogy Én látlak téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése